torsdag 11. november 2010

utfordret

Jeg har blitt utfordrende utfordret! Kjempetøft! Jeg er så kul og populær!


* Hva er du opptatt av for tiden?
Lille My. Og litt kaffe. Og Prokofiev og Tybalt. Jeg elsker døde mennesker.
Hva skal du spise til middag?
Meg selv, om jeg får det til.
* Hva vil du gjerne lære deg?
Å sjonglere med rumpa. Hadde vært SYKT stilig.
* Hva hører du på akkurat nå?
Meg selv som sier ordene samtidig som jeg skriver dem. 
* Hvordan er ditt favorittvær?
Grått. Med regn oppå, så ingen kan se at jeg gråter. 
* Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden ? hvor skulle det være?
På Heimdal VGS, så skoleveien ikke blir så lang.
* Hva vil du gjerne ha akkurat nå?
Knis.
* Hva vil du gjerne bli kvitt?
Klamydiaen min!
* Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra?
Til Galtvort. 
* Hva ser du etter i en venn?
Speilbildet mitt.
* Hvem vil du gjerne møte?
Meg selv! Og så sparke meg selv hardt i hodet!   
* Hva slags musikk liker du?
Alt som er mørkere enn Dimmu Borgir. ALT.


Illustrasjonsbilde, tatt med webcam:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar