onsdag 24. november 2010

sukk

Jeg mistenker Adressa for å drive med ekstremt selektiv journalistikk, og at de tror alle leserne sine er stokk dumme. I lørdagens UKEadressa fant jeg i spalten "Bildet du ikke fikk se" et bilde av Petter Northug
 omringet av presse. Teksten forklarte at dette var fra et renn hvor Petter kom på 49. plass, og var et bevis på at pressen ikke bare snakker med vinneren da de egentlig dreit i russeren som vant.

Naive Adressa som prøver å lure meg. Det eneste dette bildet viser er at pressen snakker bare med Petter Northug uansett hva han finner på og hvor på pallen han havner. Gleder meg til han begynner å spille fiolin, så en kan få litt fokus på kulturliv også.


Hvorfor er det ingen som skriver om meg?!

4 kommentarer:

  1. Hvis det ikke er for mye bry, hadde det vært fint om du faktisk skrev HVOR du hadde fått tak i dagens outfit?! Veldig kul genser, og liker også de trendie brillene og den kule sveisen.

    SvarSlett
  2. Ja! enig med annonym. Og hvor har du fått tak i øreringene?

    liker bloggen din. Og fiolin er MYE kulere enn ski!

    hilsen hanne <3

    SvarSlett
  3. Det er jo bare SO back to the 90s da! Med det lange tettsittende skjørtet. Elsk <<3<3<3<3<3<3<3

    SvarSlett
  4. jeg liker hvordan du peker på publikum for vi blir liksom litt med på en måte, hhihi <3 blogg mer i kveld da!!! kissies fra sverige bloger sikkert 7 ganger om dagen ;P;)hehe ikke noe press da

    SvarSlett