søndag 28. november 2010

nettprostitusjon

Jeg vil gjerne få benytte min status som profilert blogger med to lesere til å fortelle om min nye termos.


Denne har lenge bare stått på kjøkkenet uten å egentlig tiltrekke seg min oppmerksomhet på noen som helst måte, men plutselig en dag oppstod behovet for å ta med meg varm drikke ut av huset uten å selv bli våt. Dermed falt blikket mitt straks på denne innretningen. Den er i børstet stål, og holder på varmen som en isbjørn på Svalbard. Jeg kan fylle på kaffe klokka åtte på morgenen, og drikke den helt fram til klokka tolv om jeg skulle ønske det! Dessuten er den utrolig moteriktig, da fargen glir perfekt inn i dagens motebilde bestående av svart og nagler, og den passer i ei veske.

Oppsummering:
- Den holder på varmen
- Den er stilig
- Passer i veska
- Fungerer perfekt til det den skal fungere til.

Og som om ikke dette var nok, leveres den med et lokk som også kan brukes som en kopp! Dette er altså en oppbevaringsenhet med drikkemuligheter på stedet! Er ikke dette fantastisk, så vet ikke jeg!


Denne termosen anbefales på det varmeste!



Sånn, da var det gjort.
Hvem er det som skal gi meg penger nå?

4 kommentarer:

  1. Utrolig dårlig journalistikk å reklamere for et produkt og så kreve penger for det assa!!!! Skjønner ikke at du kan synke så lavt!

    ps: veldig fin termos, da :)

    SvarSlett
  2. jeg skjønner det veldig godt jeg egentlig på en måte. hallo jeg er blakk selv og skulle gjerne vært så flink som deg og fott penger for å reklamere. ps termosen var kjempe fin, vordan merke er det? vil gjerne ha samme som deg vis det er mulig ;) :- );p

    SvarSlett