tirsdag 23. november 2010

killing in the name of

VET DERE!
I dag på jobb fikk jeg en kniv! En egen en!!! Jeg tror dette er et sikkert tegn på at jeg nå for fullt er blitt innvidd i Prix' indre sirkel av kjærlighet. Likevel tyder det på at mine medarbeidere ikke kjenner meg alt for godt når de faktisk gir meg en egen kniv som jeg kan gå rundt med.

Ikke for det, jeg ble kjempeglad for den!


Jeg matet den, børstet håret på den og prøvde å gå tur med den, men det virket på meg som om den egentlig ikke hadde videre lyst til noen av delene. Så da begynte jeg å skjære litt med den.

Jeg skar...





... en ananas...




... et bildekk...


... en hals...



... hodet til Jebediah Springfield...


... og en egen nødutgang! Her valgte jeg også å henge opp et passende skilt for å si fra om at dette er bare min nødutgang, samt å parkere.


Neida, jeg har ikke gjort alt det der i dag. Jeg fant nemlig ingen ananas på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar