torsdag 18. november 2010

greet the sacred cow

Jeg er så trøtt. Herregud, jeg lover. Får jeg ikke sove snart nå tror jeg seriøst at jeg kommer til å dø. Helt sant.
Hva mangelen min på artige, finurlige innspill angår, kommer disse svært sporadisk. Når ens liv følger samme skjema dag ut og dag inn oppstår en monotoni som jeg aldri i verden kan se for meg er interessant eller underholdende å følge. Hvem vil vel lese om at jeg i dag har stått opp, gått på skolen, gått hjem, gjort lekser og lagt meg, for så å følge nøyaktig samme rute dagen etter. Ikke jeg, iallefall. Og om jeg faktisk hadde dokumentert alle dagene mine på denne måten ville jeg blitt dypt deprimert av å lese om det i etterkant og faktisk få bekreftet hvor meningsløst det er å ikke ha annet å bidra med enn skole, søvn, mat og lekser. Jeg får bare beklage.

Noe helt annet; på mandag reklamerte Apple på sin hjemmeside med overskriften "Tomorrow is just another day. That you'll never forget". Jeg, og sikkert flere med meg, tenkte automatisk at nå har de gjort noe helt revolusjonerende i forhold til data eller noe. Det viste seg dagen etterpå å være det at The Beatles nå ligger på iTunes Store. LOL. LOL LOL LOL. Drit i å gi folk falske forhåpninger om å kunne kjøpe enda fler nye, artige dingser!

Ps: Noe om Anna. Der. Hurra. Hei, Anna.

Bilde? Tja...





HAHAHA. HerreGUD nå fikk jeg enda mer lyst til å gå og legge meg. Sykt.

1 kommentar:

  1. Jeg bruker min ute også. Noen ganger, når jeg vil gjøre et statement.

    SvarSlett