lørdag 13. november 2010

lørdag

Det jeg liker best med helg er at jeg kan sitte i en annen by og gjøre lekser i stedet for på Flatåsen, og i tilegg kan sitte hele dagen istedet for å måtte vente helt til ettermiddagen.

Mine tre år på Heimdal har gitt meg et nytt livsmotto (sies med grimstaddialekt);
Utsett til i morgen det du kan gjøre i dag.

Og det er nettopp det jeg gjør! Istedet for å gjøre noe fornuftig så jeg på alle bildene som finnes på mobilen min, og fant verdens korteste bildeserie jeg velger å kalle kjæresteparet Høkkert før og etter fest.

Før:


Etter:



HAHAHAHA! HERREGUD SÅ STYGT!!!


Her er et bilde av katta mi da hun var grønn på nesa. Hun er skikkelig vill og gal og tøff og rocka:


Ps! Jeg tror det er noe litt rart med klokkeinnstillingen på bloggen min, for det ser ut som om jeg sitter og blogger midt på natta. Det gjør jeg altså ikke. Fordi jeg ikke har noe liv legger jeg meg rett etter barne-tv hver dag.

4 kommentarer:

  1. Hahahahaha! =D Du sjer skikkelig ond ut på det fæstbildet. Sjer ut som du snart ska te å bit Geir! Haha! Forresten, derre klokkegreia e en helt basic innstilling på derre valgan. Va sånn te mæ å først! Va fordi uret mitt sto innstilt på en plass i Afrika....

    SvarSlett
  2. Kjære Tale. Det smerter mitt hjerte å høre at du må gjøre lekser i helgen og kanskje på selveste hviledagen. Jeg skal be for deg.

    SvarSlett
  3. Haha, digger innleggene dine!

    SvarSlett