torsdag 30. desember 2010

starstruck

GJETT hvilken kjendis som tok turen innom Prix Flatåsen i går, da!
Goggen! Han tjukke bonden i Gråtass!



Jeg lover!!
Jeg ble så starstruck og lammet av overveldelse at jeg såvidt klarte å stamme fram mine vante linjer;

"Medlemshar kort du det? Nei, kortlemsmed har du det? Nei unnskyld, m-m-m-medlemskort, har du det?" 

etterfulgt av

"førtifirefæmtitakkskaduhalappenskaduhadenneivelhadetfint".

Det var virkelig et mirakel på Flatåsen, som jo er hele grunnen til at denne bloggen i det hele tatt eksisterer og oppdateres nå som Torun er hjemme.

... eller, det var kanskje ikke han da, men det kunne vært tvillingbroren! Eller iallefall fetteren! Hvis han har en trøndersk fetter da.



... hm. Nå var det nesten så jeg holdt på å legge ut et bilde av meg selv i onepiecen jeg fikk av svigermor i julegave. Flaks at jeg henta meg inn i siste liten og la ut bilde av My da hun var bitteliten istedet!
Jeg går på jobb, jeg.



Ps: Jeg har fått ÅNKLI autentisk Afghanistan-skjerf! Hurra!!

1 kommentar:

  1. ååh. æ som trudd d va han no!! hihi. d hadd vært drittbra. ååh. my <3

    SvarSlett