søndag 12. desember 2010

bakepepperkaking

I dag bakte jeg pepperkaker sammen med familie og reservefamilie.

Først poserte jeg litt alene med min gode venn Stol.






Stol er imidlertid ikke like pen som meg, så han fikk ikke være med på bildet. Jeg har forresten klipt meg og på magisk vis tryllet vekk fire meter ettervekst. Dessuten har jeg lugg igjen, det eneste jeg var sikker på at jeg ikke skulle ha da jeg entret frisørsalongen. Frisøra, ass.

Så poserte jeg litt sammen med Julie. Hun må lære seg å være like naturlig vakker som meg på bilder.



Men jeg bakte litt også, da!





STAS!!!!!!!!!



Ps alle bilder er lånt fra Julie. Haha, herregud, som om jeg kan å ta bilder liksom. Kan bare bake Svampebob i pepperkakeversjon. Mitt eneste talent. STAS.



JA, og så fikk jeg meg en beundrer på åtte år! Det er jo iallefall STAS!

3 kommentarer:

  1. Svampebob!! Æ å vil ha sånn pepperkake. =( Har itj laga pepperkaka enno i år æ. =(

    SvarSlett