lørdag 25. september 2010

Til den det måtte angå.

Jeg vil bare informere om at jeg er våken nå på en lørdag, fordi jeg skal trene. Jeg forventer nedspamming i kommentarfeltet med gledesrop og heder og ære. Bare så alle mine ene leser vet det.


Når jeg blir stor skal jeg som kjent bare bo sammen med katta mi og leve lykkelig. Dette tror jeg kan komme til å være en stor fordel, for med katt uten venner kommer jeg ikke til å ha noe særlig behov for videre sosialisering, ei heller inngå dumme avtaler om å TRENE midt på natta.

Her er et bilde av katta mi:




Hun har, festlig nok, tatt etter meg i å se veldig dum ut! Jeg er nok klart hennes største moderlige impuls. Stakkars lille.

Nå har jeg brukt så mye tid på å klage over å trene at jeg nesten ikke rekker frokost.

2 kommentarer:

  1. Regne med det e klokka di som e på villspor? Du skull væl itj på Nautilus kl 00:34 om natta?

    Ååå, Pusepusemy!!! Søt! Savn!
    ...... dæ å da.

    SvarSlett
  2. haha da e det isåfall bloggklokka som e litt feil tenke æ, æ skreiv det her klokka 09.22!!

    SvarSlett