tirsdag 28. september 2010

Innholdsrike Flatåsen

Aller først;
SVARSJKÅF (sånn går det når de absolutt skal lage et merke ingen kan skrive navnet på) sier at med denne shampooen får du blankt hår. Tenkte bare jeg skulle advare hele verden om at det blanke håret ditt får du fordi det blir FETT og EKKELT etter en halv svettedråpe! Rygg unna mens du har sjansen! Vik!



I går var en veldig produktiv dag. Jeg skrudde sammen en seng...


... og jeg lærte katta mi noen nye triks


Dette er chill:

Dette er spill død:



Hun er skikkelig flink. Helt klart et geni av de skjeldne. Selv må jeg nøye meg med å ha statisk hår:


Håret er egentlig ikke så ille. Bare trengte en unnskyldning til å få skvist inn et lite bilde av meg selv her så det ikke BARE ble katta mi liksom. Dessuten vil jeg gjerne få halt ut tiden lengst mulig, da jeg har et skap som skal tømmes og demonteres og en hendig liten flatpakke som venter på meg.


Ps: I går fikk jeg lappen.

 

1 kommentar:

  1. Fuck swarswrthkopffuge. ÅÅåhhå! Det ble FUGE selv om jeg ikke skrev det med vilje! Hoho. And hurray for the lapp! Clap on your shoulder :D

    SvarSlett